صدرِ اعظـــــــــــــم

کاش این عزیز هم نظری هم به ما کند!

صدرِ اعظـــــــــــــم

کاش این عزیز هم نظری هم به ما کند!

صدرِ اعظـــــــــــــم

تویی بهانه ‌ام اما بهانه‌ای که ندارم
گذاشتم سر خود را به شانه‌ای که ندارم
تمام عمر کشاندی مرا به سوی نگاهت
تمام عمر به سویِ نشانه‌ای که ندارم
زِ رقعه

آخرین نظرات
  • ۱۲ بهمن ۰۱، ۰۰:۰۸ - شاگرد بنّا
    احسنت
پیوندهای روزانه

دعوت‌نامه

جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

«9810002000+ : شما به بلاگ بیان دعوت شدید blog.ir

کد دعوتنامه: tkrn*****frs»


چند صد ماهی در فکر و بالا و پایین کردن مسائل بودم که بزنم یا نزنم!

آخر یکی از رفقا - که هنوز هم نمی‌دانم کیست - دعوت کرد.

رغبتم بیشتر شد!


مشکل بعدی اسم بود! شاید مشکل اول و آخر!!!

بعد از نیم ساعت، چهل و پنج دقیقه، 7 تا اسم در آمد که به دلم ننشست!

آخر یک اسم خوب پیدا کردم و توی تابستان - فکر کنم مرداد 1393 - با هزار شوق و ذوق دعوتنامه را وارد کردم و ... «monib.blog.ir»

آدرس قبلا استفاده شده است!

بد خورد توی حالم!

دومین اسم را هم بلاگ قبول نکرد؛

حداقل باید 5 حرف باشد.

تصمیم برین شد که بروم دامنه بخرم! «bahr.ir»

این هم مال یک بنده خدایی بود!

آدرسش دم خانه‌مان بود؛ ولی هر چه پرسیدیم کسی نمی‌شناخت. بیچاره شدم صاحب سایت را پیدا کردم و آخرش هم توافق نشد.

سومی هم پریروز بود که مثل اولی شد: «kahfehasin.blog.ir»


چهارمی را هم دیشب خدا را شکر سید یک کمکی کرد که الان هم در خدمت شما باشیم!

والحمدلله...


+ چاکر آقا سید!

+ از همین جا رسما از دعوت‌کننده محترم تشکر می‌کنیم!

   لااقل معرفی کنید تا از خجالتتان در بیاییم!!!

۹۳/۰۷/۱۸
صلوات

نظرات (۴)

مبارک باشه :) [کف و سوت]
گرچه خودت هم گفتی که چی...

ای کاش معز المعظمین نظری کند.
پاسخ:
سلامت
کاش...
با این اوصاف بعد از سناتور و صدر اعظم و... به دنبال زدن وبلاگی با نام مستشار الملک یا ملکه انگلیس هستم!
:]
پاسخ:
مشتاقانه منتظر «ملکه انگلیس» هستم!!!
:}
راستی خدا خیرش دهد دعوت کننده را!
من بودم که دعوت نامه رو فرستادم
ممنون که قبول کردی D:
پاسخ:
مشکل دو تا شد که!!

+ گرچه آی‌پی‌ها حرف‌های خوبی می‌زنند!
   دستت طلا!!!

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی